Best guide performing Kegel exercises

Regular Kegel exercise will increase your penis size both girth and length and improve your sex time and power.

Performing Kegels right means find your pelvic floor muscles and working them.

Kegel exercises not only give your penis better look, but they do something just you need your life — strengthen the muscles that support the bladder. Strong pelvic floor muscles can go a long way toward warding off incontinence.

These exercises were developed in the late 1940 by Dr. Arnold H. Kegel, an American gynecologist, as a nonsurgical way to prevent women from leaking or stopping urine. They also work for men plagued by incontinence.

Although the exercises themselves are simple, finding the right muscles to exercises isn't. One-third or more of women and men who do Kegels are actually working their abdominal, buttock, or inner thigh muscles. They don't reap the benefits of the exercises.
Locate your pelvic muscles

Some techniques can be used to find the right set of muscles to exercise.

Finding the pelvic muscles for Women:
Pretend you are trying to avoid passing gas.
Pretend to tighten your vagina around a tampon.

Finding the pelvic muscles for Men:
Pretend you are trying to avoid passing gas.
While urinating, try to stop your urine stream.

If you've identified the right plvic muscles, you'll feel the contraction more in the back of the pelvic area than the front.





Practice contractions

Get ready and choose your position. Start by lying on your back until you get the feel of contracting the pelvic floor muscles. When you have the hang of it, practice while sitting and standing.

Contract and relax
Contract your pelvic floor muscles for 4 to 7 seconds.
Relax for 4 to 7 seconds.
Repeat the contract/relax cycle 10 times.

Keep other muscles relaxed. Don't contract your abdominal, leg, or buttock muscles, or lift your pelvis. Place a hand gently on your belly to detect unwanted abdominal action.

Extend the time. Gradually increase the length of contractions and relaxations. Work your way up to 15-second contractions and relaxations

Aim high. Try to do at least 35 to 45 Kegels every day. Spreading them throughout the day is better than doing them all at once. Since these are stealth exercises that no one notices but you, try to sneak in a few when waiting at a stoplight, riding an elevator, or standing in a grocery line.

If you leak urine when you cough, sneeze, laugh, bend over, or lift something heavy (stress incontinence), doing one or more Kegels before a "trigger" may be enough to prevent any leakage. If you have the urge to urinate and doubt you are going to make it to the toilet, doing Kegels may get you safely to a restroom.

How To Perform the V-Stretch exercise



The V-Stretch is a more advanced and proven method of the stretch, and was discover  in 2001 by a physics teacher. It works by applying pressure at different points along the shaft which forces the penis into a V shape. This exercise places most of the stress on the suspensory ligaments, as well as along the tunica.


Stretching the suspensory ligaments is how penis enlargement is achieved, whether it be with an extender like Size Genetics or via manual exercises like these.

As always before performing manual PE exercises, begin with a warm up and use proper lubricant.

Step 1: Make the “OK” gesture with your non-dominant hand and grip the head of your penis. Pull your penis outward from your body until it is taut.

Step 2: Keeping your penis taut, hook the thumb from your dominant hand on the top of the shaft, near the base of your penis.

Step 3: Press your hooked thumb down slowly, at the base of your penis.

Step 4: Slide your thumb down the shaft of your penis towards the tip. This process should take no more than 10 seconds. (use a mirror to ensure you are creating the V shape)

Step 5: Slide your thumb back up towards the base of your penis. Maintain the same amount of pressure as you did sliding down. This should take no more than 10 seconds.

V-Stretching: You should perform this stretch in no more than 5 minute long sessions. Each stroke up and down the shaft should put pressure on the base where the suspensory ligament begins, and at the point of the V. End your session by massaging your penis or smacking it against your leg to restore blood flow.

Variations
Another method which is also effective; rather than sliding thumb up and down the shaft instead you press the hooked thumb down against the middle of the penis shaft. Hold this position for a count of thirty seconds, and release. This is the same exercise, just a different method of executing it.

V-Stretch Notes
The flaccid length of your penis will hang longer for a few hours after performing a 5 minute session.

The amount of pressure / force applied plays a large role in how effective this technique is. As fibers repair it will take more pressure to recreate micro-tears which means you should adapt to the pressure required on an ongoing basis.

There are many variations of this stretch, most of them use a bar or broom stick sized tool to do the pressing down for you. I don’t recommend this as your thumb is softer, and safer.

Best Results
This is a completely safe exercise to perform daily, but should not be performed more than twice per day.
Soreness from a previous session of V-Stretches is okay, you can still perform the exercise as long as care is taken and the pressure applied is intelligently adjusted.

Most proven Natural Penis Enlargement Exercises You Have to Try Regularly!

Most proven Natural Penis Enlargement Exercises You Have to Try Regularly!



Don't pay any money for penis enlargement pills or other kind of penis enlargement medicine. Most of the online programs are expensive and fake. So why you will expense money if you can do this naturally at your home. Start exercise regularly and get a perfect shaped penis and enjoy your sex life with your partner. 


The Ultimate Stretcher

It is possible to enlarge male penis by some proven exercise. Follow those tips and become a sex hero. Those exercise will increase your penis size and improve your sex time.

A worthwhile tactic for adding inches to your size involves just stretching your flaccid “little buddy” out. You can do this by following 5 simple steps:


1. Grasp the head of your phallus (glans) firmly. Pay attention not to cut off too much blood circulation (you should not feel any discomfort).

2. Pull and stretch it outwards in front of you with enough force to feel painless stretch inside the shaft and base of your willy.

3. Hold it in that position for 10 to 30 seconds.

4. Rest for a while and then repeat.


5. Do this daily for 5 to 10 minutes.

Extra tip: You should stretch it to all sides – up in the direction of your stomach, down between your thighs, to the left and the right as well. Do this for the same amount of time as instructed above.




The Thumb Stretcher

Here’s slightly different stretching workout you should add to your regime as well:
    1. Grasp the tip of your “manhood” with one hand. 
    2. Hold it firmly, but naturally! Again, do not cut off too much blood circulation or cause yourself any discomfort. 
    3. Use your other hand to place thumb at the base of your penis. 
    4. Then start to pull it away until you feel that stretch in it. Hold this 5. position for around 10-15 seconds, then release. 
    6. Have a short break and then repeat this whole process again.
7. You can do one or two sessions during the day. I highly suggest using one of the most popular penis extenders for more efficient stretching!

The Kegels Exercise


It’s common knowledge that Kegel exercises are beneficial to women´s health in a variety of ways.

However, very few men know that you can make your dick look larger just by maintaining more control over the erection itself!

All you need to do is the following:

    1. Identify and locate your Pubococcygeus (PC) muscle by trying a method of stopping your urine flow naturally. 
    2. Once found, you will need to start contracting the PC muscle daily around 20-30 times. 
    3. Once you master these, you should go for more contractions per day and session.
Pay attention: Eventually, you’ll be able to not only feel, but to control the muscle itself! There are various regimes you could try out with the help of a mobile application that is available for free download at the end of this article.
This workout will lead to a noticeable boost in length and girth of your erections as more blood will flow to your dick. Trust me that your girl will be aware of your gains and your rock-hard boners!


The Jelqing Method


Before starting with the sixth workout on this list make sure that you’re already at least semi-erect (between ½ and ¾ of your maximum erection power).

If you do this technique in a flaccid state, you will achieve no gains while doing this with complete boner will result in some tissue and nerve damage!


Now you have to follow these steps:
    1. Lubricate yourself a lot (use oil based lube). 
    2. With your right hand make an OK sign and grasp the base of your little buddy. 
    3. Then “massage” your phallus by pulling your right hand slowly outwards from your base up to its head (pay attention to not jelq your glans as you may lose sensation in it). 
    4. Switch your hands and repeat the movement. The benefit of doing this is that you’re trapping and pushing blood from your base to the glans and in that way enlarging the whole size of your shaft. 
    You can repeat it as much as you please, but I would not go into extreme and recommend to stop as soon as you start to feel any discomfort.
Advice: As a beginner, consider a lower number of repetitions and then increase this amount gradually in one session. 
Those methods and tactics are most reliable and proven that those are certainly work it you practice them regularly.

It you get good result please give your review comment.
Thanks   

ছেলেদের লিঙ্গ বড় করার তিনটি পরীক্ষিত পদ্ধতি সেক্স টিপস

ছেলেদের লিঙ্গ বড় করার তিনটি পরীক্ষিত পদ্ধতি সেক্স টিপস


বড় হওয়া নির্ভর করে এতে রক্তের চাপ কেমন থাকে। পুরুষাঙ্গ একটি মাংসপেশি। অন্য সব মাংসপেশি যেমন ব্যায়াম করলে বৃদ্ধিপ্রাপ্ত হয় তেমনি এটাও ব্যায়ামের মাধ্যমে বাড়াতে হবে। আর ব্যায়াম চালু না রাখলে যেমন মাংসপেশি শুকিয়ে যায় তেমন এটাও কমে যাবে। কিছু কিছু পেনাইল সার্জারির প্রচলন বিদেশে আছে। তবে তা স্থায়ী কোনকিছু নয়। পেনিস পাম্প এর প্রচলন ও আছে। কিন্তু ব্যায়ামের চেয়ে ভাল কিছু আর নেই ।
পুরুষাঙ্গের আকার বৃদ্ধির তিন ধরনের ব্যায়াম আছে। যথা—

১. শেকিংঃ
প্রথমে আপনার পেনিস টাকে গোড়ার দিকে দুই আঙ্গুলে ধরুন (শিথিল অবস্থায়)। এরপর সেটাকে আস্তে আস্তে ঝাঁকাতে শুরু করুন আস্তে আস্তে ঝাঁকানোর...


গতি বাড়ান এভাবে একটানা ২০০-২৫০ বার ঝাঁকান মাঝে মাঝে আপনার ইরেকশন হতে পারে। ইরেকশন হলে পেনিস্ কে শিথিল হওয়ার জন্য কিছু সময় দিন। তারপর আবার করুন এভাবে দিনে দুইবার করুন এটা করার সময় আপনার হস্তমৈথুনের ইচ্ছা জাগতে পারে। ইচ্ছাটাকে পাত্তা দিবেন না। এটা করার সময় যদি হস্তমৈথুন করেন তাহলে ব্যায়াম করা আর না করা সমান কথা। যদি ২০০-২৫০ বারের আগেই বীর্য বেরিয়ে যেতে চায় তাহলে থামুন। উত্তেজনা প্রশমিত হলে আবার করুন এটা করলে আপনার পুরুষাঙ্গে রক্ত সঞ্চালন আশাতীত ভাবে বাড়বে। একটু কষ্ট করে হলেও এক্সারসাইজ চালু রাখুন বাদ দেবেন না।



২. জেল্কিংঃ

প্রথমে পেনিস কে জলে ধুয়ে নিন এবং মুছে ফেলুন। এরপর খানিকটা ক্রিম বা জেল জাতীয় পিচ্ছিল জিনিস, (তেল জাতীয় জিনিস হলেও হবে) যোগাড় করুন। এটি পেনিসে ভালভাবে মাখান (শিথিল অবস্থায়) এবার বুড়ো আঙ্গুল এবং তর্জনীরসাহায্যে ”OK” সাইন এর মত করুন। এবার এই ”OK” সাইন দিয়ে পেনিসের গোড়া ধরুন (একটু জোরে চেপে ধরতে হবে)। এবার আস্তে আস্তে ভেতর থেকে বাইরের দিকে মর্দন করুন। জিনিসটা অনেকটাই হস্তমৈথুনের মতই। কিন্তু খেয়াল রাখবেন এটা শুধু পেনিসের গোঁড়া থেকে অগ্রভাগের দিকে।
উল্টা দিকে করবেন না। এভাবে ৩০-৪০ বার করুন। দিনে দুইবার। এটি করার সময় আপনি নিজেই টের পাবেন যে আপনার লিঙ্গমুণ্ডে রক্তের চাপ বাড়ছে। মাঝে মাঝে আপনার ইরেকশন হতে পারে ইরেকশন হলে পেনিস্ কে শিথিল হওয়ার জন্য কিছু সময় দিন। এটা করার সময় আপনার হস্তমৈথুনের ইচ্ছা জাগতে পারে। ইচ্ছাটাকে পাত্তা দিবেন
না। যদি ৩০-৪০ বারের আগেই বীর্য বেরিয়ে যেতে চায় তাহলে থামুন। উত্তেজনা প্রশমিত হলে আবার করুন এটি করার সময় লিঙ্গমুণ্ডে সামান্য
সাময়িক ব্যাথা বোধ হতে পারে। এছাড়া আপনি দেখবেন লিঙ্গমুণ্ডকে লাল হয়ে ফুলে উঠতে। রক্তের চাপের কারনে এমন হয়।

৩. স্ট্রেচিংঃ

প্রথমে লিঙ্গমুণ্ড পাঁচ আঙ্গুলে সামনে থেকে চেপে ধরুন এবার এটাকে সামনের দিকে টেনে ধরুন এমনভাবে ধরে রাখুন যাতে পিছলে না যায় এভাবে ২০ সেকেন্ড ধরে রাখুন ২০ সেকেন্ড পর ছেড়ে দিন এভাবে একটানা ২০ বার করুন (দিনে ২ বার) মাঝে মাঝে আপনার ইরেকশন হতে পারে৷ ইরেকশন হলে পেনিস্ কে শিথিল হওয়ার জন্য কিছু সময় দিন তারপর আবার করুন৷ এর ফলে ধীরে ধীরে আপনার পুরুষাঙ্গ দীর্ঘতায় বাড়বে৷

যে তিনটি ব্যায়ামের কথা বলা হয়েছে সেগুলো একত্রে প্রতিদিন দুইবার করে করুন। একসাথে না করলে লাভের সম্ভাবনা কম। এক্সারসাইজের সময় হস্তমৈথুন করবেন না। হস্তমৈথুন করলে ব্যায়াম করার কোন দরকার ই নাই। কারন তাতে কোন লাভ হবেনা।

নিয়মিত অনুশীলনে এবং আপনি দুই থেকে তিন মাসের মধ্যে ভালো ফল পাবেন